متن نامه ÛŒ علی دایی به کمیته فنی باشگاه

متن نامه ی علی دایی به کمیته فنی باشگاه




 

 


متن نامه ی علی دایی به کمیته فنی باشگاه


تاریخ : سه شنبه ،
31 خرداد 1390

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، كمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز گذشته مشروط به اعلام همكاری كامل در چارچوب قوانین باشگاه با حبیب كاشانی، علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزید و از او خواست ظرف ۱۲ ساعت پاسخ خود را به باشگاه اعلام كند.

به همین جهت تنی چند از كاركنان باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در باشگاه، آماده دریافت پاسخ دایی شدند و در نهایت ساعت ۴:۰۷ بامداد امروز (سه شنبه) پاسخ وی از سوی نماینده تام الاختیارش با همراهی برادر دایی، به باشگاه تحویل شد.

علی دایی در پاسخ به صورتجلسه نهایی كمیته فنی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس كه از وی خواسته بود پاسخ خود را درباره همكاری با حبیب كاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان كند، شرط كمیته فنی برای قبول سرمربیگری پرسپولیس را نپذیرفت و اعلام كرد تنها با مدیرعامل منتخب هیئت مدیره قانونی باشگاه همكاری خواهد كرد.
این در حالی بود كه یكی از دوربین های تلویزیونی نیز برای پوشش خبر، در محل حضور داشت.

متن كامل پاسخ كتبی علی دایی به شرح زیر است:

"بسمه تعالی

باشگاه محترم فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)

با سلام و احترام؛

پیرو ابلاغ غیر رسمی صورت جلسه نهایی كمیته محترم فنی باشگاه پرسپولیس به تاریخ ۱۳۹۰/۳/۳۰، كه منضم به نامه باشگاه نبوده است ضمن تشكر از حسن نیت و اعتماد كمیته محترم فنی به اینجانب بدون شك حمایت های هواداران شریف و محبوب تیم مردمی و پر افتخار پرسپولیس موثر واقع شده و این فرصت مجدد را برایم فراهم كرده است تا بتوانم به احساسات پاك میلیون ها هوادار پرشور تیم محبوبم خدمت كنم.

در این راستا به اعضای محترم كمیته فنی كه در ابلاغیه قید نموده اند كه در چهارچوب قوانین باشگاه فعالیت كنم همانطور كه در كنفرانس تلفنی به اعضای محترم جلسه عرض كردم، تاكید می نمایم طبق مقررات و ضوابط حاكم بر هر باشگاه حرفه ای این تعامل، فعالیت و همكاری باید به صورت كاملا طرفینی صورت پذیرد كه در این دوره فعالیت نیز در چهارچوب قوانین باشگاه عزیز پرسپولیس با معرفی مدیرعامل محترم باشگاه كه از سوی هیات مدیره محترم برخوردار از وجاهت قانونی و قوانین جاری خواهد بود همكاری صمیمانه، صادقانه و همه جانبه با آن مقام محترم را خواهم داشت.
توفیق و عزت همه خادمان عرصه پاك و مهم ورزش كشور عزیزم را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم.

با تشكر
علی دایی
از طرف بهمن دهقان
نماینده تام الاختیار "


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل